Vážení zákazníci,
jednou z našich priorit je ochrana Vašich osobních údajů. V tomto dokumentu najdete všechny potřebné informace ohledně Vašich osobních údajů zpracovávaných společností HumbleWood s.r.o., IČO: 05289785, se sídlem Kamýcká 1281, Suchdol, 165 00 Praha 6, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 261292 (dále jen „Provozovatel“), coby správcem osobních údajů, v souvislosti s provozem e-shopu Provozovatele na webové stránce www.dogsie.cz (dále jen „Web dogsie.cz“), prostřednictvím kterého uživatelé uzavírají kupní smlouvy (dále jen „Kupní smlouva“) s Provozovatelem.
Pro jakékoli otázky týkající se ochrany soukromí a uplatňování Vašich práv využijte e-mail vase@dogsie.cz.
Osobní údaje zpracováváme za účelem uzavření Kupní smlouvy a realizace závazků ze Kupní smlouvy. K tomu potřebujeme údaje v následujícím rozsahu:
Jakožto našim zákazníkům Vám za účelem usnadnění objednávání zboží prostřednictvím rozhraní Webu dogsie.cz zřizujeme po uzavření Kupní smlouvy Uživatelský účet. V souvislosti s tím, nad rámec výše uvedených údajů, zpracováváme také:
Zpracování těchto osobních údajů je nezbytné pro sjednání Kupní smlouvy a plnění našich smluvních povinností plynoucích z Kupní smlouvy.
V odůvodněných případech zpracováváme osobní údaje i za účelem ochrany našich zájmů, typicky v případě právních sporů, řízení před soudem či při kontrolách ze strany orgánů veřejné správy (Česká obchodní inspekce apod.). Zde musíme prokazovat, že jsme při plnění Kupní smlouvy jednali v souladu s právními předpisy.
Často zpracování osobního údaje ukládá i zákon, zde zpracováváme osobní údaje typicky při vedení účetnictví a plnění souvisejících daňových povinností nebo archivování.
Vzhledem ke skutečnosti, že vám v případě uzavírání Kupní smlouvy skrze e-shop na Webu dogsie.cz umožňujeme hradit kupní cenu též prostřednictvím platební brány GoPay provozované společností GOPAY s.r.o., IČO: 260 46 768, se sídlem Planá 67, PSČ 37001 (dále jen „GOPAY“), musíme plnit povinnosti, které pro nás vyplývají ze smlouvy uzavřené se společností GOPAY. Mezi takové naše povinnosti patří i povinnost uchovávat doklady o dodání zboží našim zákazníkům.
Našim zákazníkům, u kterých jsme získali jejich e-mail a/nebo telefon v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy, nebo osobám, které se přihlásili k odběru novinek prostřednictvím Webu dogsie.cz, a za tímto účelem nám sdělili svůj e-mail, zpracováváme tyto osobní údaje za účelem zasílání informací a novinek o našich službách či výrobcích. V případě, že nechcete tyto zprávy dostávat, máte možnost se kdykoli zdarma odhlásit. Způsob bude vždy uveden v rámci takového sdělení. V případě, že tyto zprávu vůbec nechcete dostávat, kontaktujte nás na e-mailu uvedeném výše.
V rámci naší činnosti může docházet k profilování (např. pro účely cílení reklamy), při jakémkoli rozhodování o právech a povinnostech našich zákazníků je však vždy zahrnut lidský faktor.
Za účelem zjišťování, jak Web dogsie.cz využíván a jeho následného zlepšování pak sledujeme i chování našich klientů pomocí tzv. logování a trackování (tedy historii přihlašování a využívání jednotlivých funkcí Webu dogsie.cz).
Osobní údaje získáváme primárně od Vás. Jste povinni nám poskytovat pouze přesné údaje a pokud se Vaše osobní údaje změní, musíte údaje aktualizovat.
Automatizovaně získáváme údaje, které vzniknou Vaší aktivitou v rámci Webu dogsie.cz.
Osobní údaje nejsou předávány mimo EU, není-li níže uvedeno jinak.
Ke zpracování Vašich osobních údajů využíváme následující zpracovatele:
Osobní údaje mohou být předány orgánům veřejné správy za účelem výkonu jejich zákonných oprávnění.
Osobní údaje mohou být předány též společnosti GOPAY v souvislosti s plněním našich závazků vůči této společnosti, a dále jednotlivým přepravcům zajišťujícím doručování zboží našim zákazníkům.
Vaše osobní údaje zpracováváme manuálně v souladu s příslušným účelem, kde je nezbytné či vhodné manuální zpracování. Při správě Vašich dat mohou vystupovat naši zaměstnanci či jiné osoby pro nás pracující, a to mimo jiné za účelem odstraňování chyb, nepřesností apod. Tyto osoby však mohou zpracovávat osobní údaje pouze za podmínek a v rozsahu výše uvedeném a jsou vázány povinností zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů.
Osobní údaje mohou být zpracovávány v elektronické podobě automatizovanými prostředky, a to konkrétně na Webu dogsie.cz, a dále systémy jednotlivých zpracovatelů, jak jsou uvedeny výše.
Osobní údaje zpracováváme vždy v souladu s příslušnými právními předpisy a zajišťujeme jim náležitou péči a ochranu. Staráme se, abyste neutrpěli újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a nezasahujeme do Vašeho soukromého a osobního života.
Vaše osobní údaje zpracovávané pro účely plnění Kupní smlouvy uchováváme po dobu účinnosti Kupní smlouvy.
Poté Vaše údaje uchováme po dobu běhu příslušných promlčecích lhůt (které mohou být v České republice až 15 let od vzniku relevantní události) za účelem vyřizování reklamací a uplatňování práv vůči Provozovateli, resp. ochrany našich práv při uplatňování práv vůči Vám. V této souvislosti zpracováváme Vaše identifikační údaje (jméno a příjmení, IČO, DIČ, bydliště/sídlo) a kontaktní údaje (e-mail, telefon), případně takové identifikační a kontaktní údaje fyzických osob v angažmá, údaje o plnění Kupní smlouvy (obsah Kupní smlouvy, informace o jejím plnění), informace z komunikace s Vámi. Není-li to odůvodněno zahájením určitého řízení, zpracováváme údaje po dobu 5 let od zániku Kupní smlouvy.
Váš Uživatelský účet, který Vám v rámci Webu dogsie.cz zakládáme, uchováváme, dokud jej nezrušíte, nejdéle po dobu 5 let od okamžiku posledního přihlášení.
Účetnictví a archivace dokumentů
Osobní údaje, které vyžaduje právní předpis (typicky fakturační údaje a informace o poskytovaném plnění), musíme zpracovat pro účely účetnictví a plnění daňových povinností (event. pro účely archivace). Doba zpracování je 5 let od konce účetního období, v případě dokladů relevantních pro platby DPH je to 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo.
S ohledem na naši povinnost vyplývající ze smlouvy, kterou jsme uzavřeli se společnosti GOPAY, uchováváme po dobu 10 let od provedení transakce (prostřednictvím platební brány GoPay) doklady o dodání zboží Vám.
Potřebné osobní údaje archivujeme v souladu s požadavky zákona o archivnictví.
Obchodní sdělení, jak je uvedeno výše, zasíláme, dokud se neodhlásíte. Tato možnost je uvedena v rámci každého sdělení a je zdarma.
Osobní údaje nejsou zpracovány na základě souhlasu, a tedy není možné odvolávat souhlas se zpracováním. Vždy však na základě žádosti posoudíme, zda dané údaje již není nutné zpracovávat.
Vždy Vás budeme informovat o:
K zabezpečení údajů slouží mimo jiné následující prostředky zabezpečení: